Moälvens Innebandyklubb
Innebandy

P-14 Startar upp
2021-09-25 17:42

Söndagen den 3 oktober kl.11:30-12:45, Själevadshallen är den dag som dessa killar kommer att träna för första gången.

Just nu är det 15 st spelare som anmält sig, blir säkert någon fler under den kommade veckan.

Och ett antal föräldrar har sagt sig kunna hjälpa till på något sätt. Dock inte helt klart på vilket sätt.

Har ni än inte anmält Er, passa då på och gör det så ni inte missar något. Anmäl HÄR

Även ledare kan anmäla sig via samma formulär.

Ledare av olika slag kommer att behövas. Prata ihop er ni som kommer att vara på plats.

• Tränare - Inge större kunskaper av innebandy som behövs i lägre åldrar. Endast att tränare behöver gå två olika utbildningar. En grundutb. och en steg ! utbildning. Mycket enkla utbildningar inte några tunga jobbiga utbildningar. GU.Utb är en kväll på ca tre timmar Steg 1 utb. är ett kortare teoripass samt lite praktiskt(i det stora hela, se och lära), material fås efter utförd kurs. Plus då att vi har flertalat ledare inom föreningen som kan hjälpa och tipsa. Även att det kommer som jag förstod det att finnas någon hjälptränare inom laget redan vid start.
  • Lagledare  - I huvudsak skicka ut info till föräldrar inför nån träning, sammandrag, uppdatera er hemsida. Med andra ord samordna kring laget.
  • Material - Se till att laget har det materiel som behövs kring träning och match.
  • Kassör/Beting - Kassör ser till att hålla i lagets kassa under året. Kassan fylls på vid bl.a sammandrag och dess försäljnig i kiosk. Beting har man inget under första året.

Vid frågor och funderingar så går det bra att maila till info@moalvensibk.se alternativt att ringa till 070-698 08 88.(jobbar skift så tider varierar på när man kan svara)

Säsongstart 2023/20242023-09-18 19:21
P-14 Startar upp2021-09-25 17:42

Sponsorer
Boka boende i anslutning till match eller motionslopp. För bästa pris se sponsorer i listen här ovan.