HJ / H2

Kom och fyll hallen
2022-10-16 22:33

Kom och fyll hallen!

Hjälp oss mot en seger i seriepremiären i Herrar Utveckling en del av Div3. Segraren i denna serie går upp till division 2 efter avslutad säsong.

Kommer att bli en riktigt bra och tuff match så vi behöver allt stöd vi kan få.

De 75 första som har en Moälvens IBK matchtröja på sig får varsin vattenflaska(hämtas i kiosken).

Hoppas på ett grymt stöd matchen igenom och att vi får se ett oranget hav på läktaren.

(Kontakta moalvensibk@gmail.com senast torsdag ifall ni behöver låna gamla orangea matchtröjor för att vara en del av havet)

Vi ses!

HJ18/Div3