Kom ihåg!
LOK stöd
  • Period Juli/Dec  -  Sista dag att bekräfta 10 januari. (Ingen utskrift av LOK behövs, se punkt tre)
  • Period Jan/Juni  -   Sista dag att bekräfta 30 april(om avslutad aktivitet). (Ingen utskrift av LOK behövs, se punkt tre)
  • Vid granskning av LOK kommer LOK-ansvariga i laget att behöva skriv ut och signera LOK-stödet, lämna sedan in till föreningens LOK-ansvarige för vidare hantering.
Inlämning Material
  • Nycklar/Taggar - Lämnas tillsammans med väskan(taggar läggs i facket på insidan locket) senast 30 april.  Kör man en längre säsong än 30april, då lämnas väska in snarast efter avslutat säsongen.
  • Materialväska (samt matchtröjor) - På utsatt tid, varje lag får en "egen tid", meddelas av föreningens materialansvarige.
  • Allt material skall vara tvättat. Västar, målvaktsutrustning, matchtröjor m.m
Ledarkläder
  • Utprovning görs helst under föreningskvällen vid avtalad butik. Föreningens materialansvarige tar emot beställning på mail, dock senast 15 september. Detta för att inte kläderna skall komma långt in i säsongen. Missar man första beställningen så får man bara en chans till någon dag senare.
Medlemsavgifter
  • Betalas in senast 10 dagar före första match om fakturadatum är efter match. Detta för att licenser m.m skall hinna färdigställas i tid. Lagledaren ser till att spelarna betalt in. Mer information finns i klubbhandboken
Lagbekräftelse & Spelarbekräftelse
  • Serieanmälan  skall ske senast 1 september via IBIS (lagen själva ordnar sin anmälan)
  • Spelarbekräftelse skall ske senast 15 september(Sportadmin), för medlemsavgifter skall hinna skickas ut i tid.
Matchledarkvitton
  • Lämnas in senast 30 april till föreningens kassör